Svar, Del 1

vad heter du i mellannamn?
bara emos har mellannamn


har du någon kändiscrush?

Paris Hiltons hund, Tinkerbell är skitsnygg. men hon är bara en stilikon, ingen crush. är ju inte lebb, duh ;P


favoritfilm?
Beverly Hills Chihuahua

Vem älskar du mest i hela världen?
Vem hatar du mest i hela världen?
jag älskar mig själv såklart <3
jag är inte så omogen att jag startar doggbråk


äntligen frågestund!!! du är bäst, har en sak jag velat fråga läääänge!
Vad har du för skostorlek?
det beror på skorna


vad är din favoritfärg?

rooosa <3


vad har du gjort idag?
bajsat ute


hur många läsare har du dagligen?

ja kolla förra inlägget, besöksrekord ;D I know you love me <3


varför är du så snygg?

varför är himlen blå?


vill du gifta dig med mig? Jag har tre meter i tak och lakan utav sammet...

euw...pedofil-varning. hallå jag är bara tre år!


hur gammal är du? du verkar så mogen!

som sagt, tre år


favoritplagg i vinter?
min vackra päls <3


favoritblogg?

alla gillar ju favorit-doggerskan!


Vad tycker du om Lassie?
för hårig


gillar du katter?
de finns bara för att skälla på

hur fick du så många läsare på så kort tid?
är man kändis så är man


har du kollat på VÄNNER någon gång? Jag är kär i Ross! HJÄLP! vore tacksam om du kunde skriva hur man glömmer en kändisförälskelse!
inse att Ross är en liten tönt som förmodligen knarkar


är du singel...?

singel och kastrerad ;D


hur mycket tjänar du i månaden?

mer än din bitch, kan jag lova


vad är din favoritdoft?

blöt hund


vem i hela världen är W****?

en mes till hund


vad gör du på dagarna?

lever livet


blir man smal av vinägerchips?

ja? läser du inte Härliga Hund eller?


kollar du på Oprah Winfrey show?

nej hon har inga fina hundar


hur gör du för att somna på kvällen?
blundar ;D


Var det ett stort steg för dig att lägga ut en så privat bild på dig själv när du bajsar? Jag menar, vem som helst kan ju se den?!
Precis som att Blondinbella lägger ut en osminkad bild på henne måste ju jag också visa mitt naturliga jag


har du ätit BJ's någon gång?
Vilken är din favvosmak i såna fall?

usch nej! jag looove pinnglass <3


när fyller du år?

mars


aja, nu orkar jag inte mer så ni får helt enkelt vänta till nästa del. jag vet att det är svårt <3 men er favorit doggerska är snart tillbaka!

Bye bitches!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

ohhh, vad jag har väntat! du är bäst <3

2009-10-07 @ 16:09:20
Postat av: Wera

vad kostar din autograf? (+ porto då)

2009-10-07 @ 16:09:53
Postat av: Irma

jag har ofta kjol på mig, funkar det i vinter också? om man tänker på vad som är "inne"..

2009-10-07 @ 16:12:01
Postat av: Erica

jag älskar också pinnglass, och Tinkerbells stil, OCH blöt hund-doft, vi kanske är tvillingsjälar?

2009-10-07 @ 16:12:46
Postat av: Katja

bra att du svarade så snabbt! <3<3<3 love your dogblog <3<3<3

2009-10-07 @ 16:13:26
Postat av: Olof

du är så cool cool cool!

2009-10-07 @ 16:40:49
Postat av: Henke

en tävling vore kul, för att lätta upp stämningen lite! :)

2009-10-07 @ 16:41:56
Postat av: Pål

FLER BILDER, DU ÄR SÅ JÄKLA SNYGG!!!!!!!!!!!

2009-10-07 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0