Mina åsikter...

x Kid the man! <3 Så jäkla snygg och hjälper mig att forma min sexiga kropp.


x Sooolarium. Jag menar, vem vill vara en blekfis? W**** kanske, men inte stora doggerskor som jag ;D


x Världens största doggerska, alltså moi, the one and only- Wania.

x Päls <3 Nu börjar alla härma mig, jag har ju haft det hela livet! Det visar bara att jag är först med allting. I know you love me...


x Blekfisar, duh ;D

x Copycats. Asså, jag får ju typ polisanmäla folk hela tiden eftersom de skriver så mycket skit om mig och sen så snor de massa inlägg från mig. Jag menar, skaffa ett eget liv!

x Folk som gör allt för att sno mina läsare. Be mig länka hela tiden, ni får ju liksom skaffa era egna läsare som jag gjorde.



Kommentarer
Postat av: nora

HAHHAHAHAHA <43344434444444444234

2009-11-01 @ 00:33:08
URL: http://noracurtis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0