Svar del 2

vilken fråga skulle du aldrig svara på?
som sagt, jag svarar på allt!


hur kom du på bloggnamnet? det är ju lite ovanligt...
jag ville ha ett namn som har något med mig att göra, och ja, jag bajsar ju ute.


kommer du att svara på alla frågorna?

självklart!

Postat av: Qazepopalontigardemansi
tycker du att mitt namn är fint?

Nej, Wania är det enda fina namnet såklart ;)

om du fick valpar, vad skulle de heta då?

Wania jr? ;)


är det sant att du känner Armani, Kenzas hund? Någon sa det till mig igår och jag vart helt paff! Ni två passar så bra tillsammans och jag hoppas att ni i såna fall kanske blir mer än vänner... tänk vad söta valpar i såna fall! Tror på er! Lycka till med honom ;)
Hehe tyvärr är det lite privat, säger inte mer än att; ja, vi har träffats ett antal gånger ;)..mer kanske ni aldrig får veta, feel the pain..


har du facebook?

ja, får ungefär 3000 vänförfrågningar om dagen, ni är ju typ besatta..!?


jag undrar om du har ett tips på hur man blir av med fotvårtor? Jag har 53 stycken på högerfoten och det är inte kul.. har du något tips? Jag lider av dett!
Prova att slicka på tassen varje kväll!


du är bäst

naw, jag vet ;)


hur länge har du haft din blogg?

sen iförrgår, och redan tusentals läsare. Ni älskar mig helt enkelt! <3


gillar du gurka?
JA!


favorit artist/band?
de som sjunger DENHÄR låten såklart!


varför publiceras inte bloggadressen????
För att ni inte ska se andras bloggadresser, ni ska ju bara vara inne på min, hallå!? ;)


Kommentarer
Postat av: Palle

who let the dogs out är den bästa låten som någonsins gjorts! :)

2009-10-07 @ 17:35:35
Postat av: Amy

Hello! I love your blog, it is so nice to read and I get happy everytime I see your face :) Keep going with your writing, I adore you! Hugs and kisses from your biggest fan! Oh, btw, I don't know if Google translating works all the time, so maybe I have read some of the texts wrong, hope I haven't!

2009-10-07 @ 17:37:50
Postat av: Emma

Det känns som om du har nåra besätta läsare;);)

2009-10-07 @ 19:26:14
Postat av: Emma

Det känns som om du har nåra besätta läsare;);)

2009-10-07 @ 19:26:35
Postat av: Ylwa

fin header :)

2009-10-08 @ 19:09:41
Postat av: Paulina

söting

2009-10-08 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0