Shopping online

Hej sötnosar!

Har suttit och klickat hem lite kläder. Känner att jag är värd det eftersom jag ändå är Sveriges största doggerska. Jag ska vara så snäll och avslöja min favorit-sida för er. Gå in och kolla ni, men härma mig inte. Äsch...vad säger jag? Det är klart ni kommer göra det ändå- I know you love me <3




                                                                   http://lechien.se


Grr så jäkla snygg! Självklart skickade jag efter en XXS. Har ju blivit ännu smalare sen jag började på Kids diet. Ska skriva ett inlägg om det snart.


Märker ni att min idol är Paris Hiltons hund Tinkerbell?
Världens sexigaste hund (om man bortser från mig förstås)<3

See you, wannabes ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0