Nu får ni de efterlängtade svaren..



Är det sant att du har ett förhållande med din personliga tränare? Såg er igår nämligen! Det vill ni allt bra veta va? Nej tyvärr, jag är på g med en annan ;)
Hur gammal är du? Fyller snart tre år.
Du har så himla bra hy! Vilken foundation använder du? Tack, jag vet. Jag använder ungefär 1-2 burkar "dream matte mousse" per dag.
Är du lika dum mot W**** i verkligheten som du är i bloggen? Klart jag är! Jag skulle aldrig ljuga för er.
Får jag smaka av din fritt? Öh, köp eget!
Är du oskuld? Är kastrerad, what do you think?
Är du likadan i bloggen som du är i verkligheten? Ja, självklart. Lika kaxig här som när jag är ute och går i skogen. Och om ni möter mig på stan kan ni ju vara beredda på en utskällning ;)
Vad gillar du för sorts killar? Lurviga små chihuahuaor ska det va..
Älskar din blogg! Fortsätt som du gör! Vem har du som förebild? Mig själv ofc, om man får ha det?
Vad är det första du kollar på hos en kille? Pälsen.
Är du på g med någon? Vem isfånnafall? Ja det är jag. It's a secret, tyvärr. Feel the pain..
Hur får du så slimmad kropp? Kid the man!
Använder du färgade linser? Nej, mina ögon är naturligt vackra, duh.
Har du plastikopererat dig någon gång? Nej, men håller på att spara till en läppförstorning.
Bajsar du aldrig inne? Nej, tyvärr.
Känner du någon som har bajsat inne? HAHA ja faktiskt, W****..
Är det sant att du hatar svarta hundar? Svart päls, ja!
Hur får du din päls så len och mjuk? Slickar den varje kväll. Prova vetja!

Kommentarer
Postat av: T h e r e s e ♥

Sv; Tack!

Och btw.. :Hahaha, skön blogg! :D

2009-11-01 @ 15:09:15
URL: http://raiinbow.webblogg.se/
Postat av: Carro

svar:allt bra idag sötnos :)?



Puss

2009-11-01 @ 15:21:44
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: mickis

sv: tack så mycket,

din är faktiskt fin den med ! haha skön också!

allt bra?

2009-11-01 @ 15:31:51
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie(:

Sv; tack detsamma!



har du bloglovin? (A)

2009-11-01 @ 15:35:39
URL: http://nobodyislikemee.blogg.se/
Postat av: anna

haha kul idé med bloggen ;)

2009-11-02 @ 00:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0