Euw x3



Bloggare som aldrig uppdaterar. Euw? Hur kan man ens skaffa blogg om man inte skriver? Man måste ju tänka på sina älskade läsare. En riktig doggerska ska skriva minst 8 inlägg/dag. Som jag, right? ;)

Bloggare som härmas. Dubbel-euw? Kan man inte bara använda sitt eget material och hitta på sina egna saker? Liksom, vem uppfann utelistan? Vem uppfann "shh"? JAG såklart. Ni andra kan ju bara skaffa något eget! Dah..

Bloggare som aldrig gör videoinlägg. Trippel-euw? Vågar man inte visa sitt sanna jag eller? Blä på er!

Känner att jag dissa andra bloggare rätt stort idag.. men det är ju klart, det finns ju bara en bra bloggare. MOI =D Puss på er! Jag vet att ni håller med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0